Uzumaki Naruto - 2008-02-14 13:09:22

Fuuinjutsu







Fuuinjutsu jest jedną z zakazanych sztuk walki.Są to jutsu z pieczętowaniem osob i ninja.Wiele się nie mowi o Fuuinjutsu ale najczęściej używają je Jounini i Kage.Jutsu są podobne do Ninjutsu.Sa one też zakazane i używane w ostateczności lub żeby uratować bliską osobe.

Techniki o randze B (wymagany poziom: Jounin)



Fuuka Houin
http://img80.imageshack.us/img80/1783/fuukahouinbsu6.jpg
Ranga: B
Chakra: 175
Opis: Te jutsu wsysa wykonaną wczesniej technike do zwoju.

Techniki o randze A (wymagany poziom: Special-Jounin)



Chikamatsu Puppet Sealing
http://img248.imageshack.us/img248/977/chikasealcn5.jpg
Ranga: A
Chakra: 120
Opis: Te jutsu zatrzymuje na dluższą chwile przeciwnika rzucając w niego lalke Chikamatsu

Fuuja Houin
http://img253.imageshack.us/img253/7867/fuujabfr0.jpg
Ranga: A
Chakra: 170
Opis: Jutsu które używa sie tylko na towarzyszu z drużyny.Pozwala one na odwroceniu Fuuinjutsu uzytego przez przeciwnika

Techniki o randze S (wymagany poziom: Sage)



Jinchuuriki Chakra Seal
http://img134.imageshack.us/img134/8123/kyuubisealwr3.jpg
Ranga: S
Chakra: 500
Opis: Jutsu polega na uaktywnieniu lub znegatowaniu demona Jinchuuriki.Przyklejamy notke na osobe z demonem i patrzymy spokojnie jak przeciwnik zamienia się spowrotem w swoją prawdziwą postać

Shiki Fuujin
http://img98.imageshack.us/img98/3397/shikistringtf2.gif
Ranga: S
Chakra: 500
Opis: Najgroźniejsze jutsu ze wszystkich jakie istnieją.Polega one na zrobieniu Demona wysysającego dusze przeciwnika ale jest minus,wysysa także nam.

Gofuu Kekkai
http://www.senpuu.net/fotki/tech/Gofuu_Kekkai.jpg
Ranga:
Chakra:
Opis:Zaawansowana technika pieczętowania, dzięki której Akatsuki zamykało wejście do swojego głównego miejsca spotkań. Polega ona na rozmieszczeniu pięciu kartek ze znakiem „Kin” („Zakazane”) w znacznie oddalonych od siebie miejscach, w tym jednej na wejściu otoczonym ową barierą. Technikę można deaktywować tylko w jeden sposób – należy w tym samym czasie usunąć wszystkie pięć notek, inaczej nic się nie stanie. Przeważnie w pobliżu czterech z nich, rozmieszczonych w sporej odległości od tej przy wejściu, znajdują się specjalne pułapki. Mają one na celu wyeliminowanie intruza, zanim po wykonaniu zadania zdąży powrócić do swoich kompanów.

www.humanijapko.pun.pl www.rpgkk.pun.pl www.gf.pun.pl www.granarutopbf.pun.pl www.newgeneration.pun.pl